Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budgets in the Selected Firm
Michálek, David ; Pospíchál, Robert (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
The master’s thesis is focused on the area of budgeting in the company DATEV.cz s.r.o. The theoretical background part describes the concept of budgeting and related theoretical frameworks. The problem and current situation analysis part contains an analysis of the company and the current situation of financial planning. In the proposal and contribution chapter a long-term budget including an investment project is presented. The objective of the thesis is to improve budgeting in the firm on the basis of the analysis of the current situation, with respect to the economic crisis.
Budgets in the Selected Firm
Michálek, David ; Pospíchál, Robert (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
The master’s thesis is focused on the area of budgeting in the company DATEV.cz s.r.o. The theoretical background part describes the concept of budgeting and related theoretical frameworks. The problem and current situation analysis part contains an analysis of the company and the current situation of financial planning. In the proposal and contribution chapter a long-term budget including an investment project is presented. The objective of the thesis is to improve budgeting in the firm on the basis of the analysis of the current situation, with respect to the economic crisis.
Strategický plán spolku Vraťme dětem pohyb z.s.
Rodová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
NÁZEV DIPLOMOVÉ PRÁCE: Strategický plán spolku Vraťme dětem pohyb, z. s. CÍLE: Diplomová práce se zabývá managementem neziskové sportovní organizace typu spolek, respektive jeho dlouhodobým plánováním. Cílem práce je charakterizovat organizaci Vraťme dětem pohyb, z. s., a její produkty. Dále provést strategickou situační analýzu prostředí předmětné organizace. Na základě zjištěných informací určit prioritní strategické cíle a oblasti, které budou následně řešeny v návrhu strategického plánu spolku, a to včetně doporučení na jeho implementaci. METODY: Práce je řešena jako aplikovaný výzkum. Pro účely práce bude využita kombinace kvantitativních a kvalitativních metod. Konkrétními metodami tohoto smíšeného výzkumu jsou pozorování, interview, dotazování, analýza textů a dokumentů, SWOT analýza, analýza PORTER a PEST a další dílčí analýzy. Design výzkumu včetně výzkumných otázek, které dávají práci rámec, jsou uvedeny v příslušné kapitole. VÝSLEDKY: V rámci strategické situační analýzy bylo analyzováno vnitřního i vnějšího prostředí předmětné organizace a vypracovaná souhrnná SWOT analýza. Následně byl vytvořen návrh strategického plánu spolku Vraťme dětem pohyb, z. s., na období září 2018 až září 2021. Vymezeny byly tyto strategické oblasti: 1) založení a vznik spolku; 2) propagace a zvýšení povědomí;...
Strategický plán spolku Vraťme dětem pohyb z.s.
Rodová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
NÁZEV DIPLOMOVÉ PRÁCE: Strategický plán spolku Vraťme dětem pohyb, z.s. VYMEZENÍ PROBLÉMU: Diplomová práce se zabývá managementem neziskové sportovní organizace typu spolek, respektive jejím dlouhodobým plánováním. Spolek Vraťme dětem pohyb, z.s. působí ve spolupráci s Gorila MMA Club, s.r.o. Tyto nově vznikající sportovní organizace se vyčlenily z původního spolku PriMMAt Gym Praha. Diplomová práce proto řeší aktuální reálný problém, a její výsledky budou prakticky využitelné. PŘEDMĚT PRÁCE: Předmětem práce je spolek Vraťme dětem pohyb, z.s., jehož hlavním účelem je veřejně prospěšná činnost, konkrétně organizování a provozování volnočasových aktivit především dětí, mládeže zejména v oblasti tělesné kultury, sportu a další zájmová klubová činnost. Hlavním produktem je dětský sportovní kroužek Gorila Junior s prvky bojových sportů a sebeobrany. Spolek dále chystá projekt všeobecné sportovní přípravky pro děti. HLAVNÍ CÍL: Vytvořit návrh strategického plánu spolku Vraťme dětem pohyb, z.s. na období září 2018 - září 2021. DÍLČÍ CÍLE: Charakterizovat organizaci a její produkty. Provést strategickou situační analýzu, která bude obsahovat analýzu vnitřního i vnějšího prostředí a také souhrnnou SWOT analýzu. Na základě zjištěných informací určit prioritní strategické cíle a oblasti, které budou následně...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.